Sayfalar

29 Kasım 2011 Salı

vah vah yaban ellerde boynu bükük bloğummm :(((

ağlanacak haline gül bakalım blog efendi.... paşalar gibi yalnızları oynuyorsunnnnn... belki bir gün diyerek birilerini bekliyorsun ama nafile....seni oluşturan Allah'ın kulunda bu tembellik varken sen dahaaaa çooooooooookkkkkkkkkkkkkk evde kalırsın benden demesi:))) En iyisi sen kendine başka bir sahip bul emiii ;) şaka bir yana sana dönecem ama dönemiyorum ki yavrummm ya neyse yaaaaaaaaaa lafı uzattıkça saçmalayasım daha da artıyor....Sana ufak bir sır vereyimmm blog efendiii.''Gidişimiz sönük olmuştu ama dönüşümüz muhteşem olacak.'' :D

4 yorum:

  1. evet blogun kulagini cekmek lazim (ya da yazarinin) :P

    YanıtlaSil
  2. harbiden yaaaaaaaa kulaklarım çekilecek oldum tembel biri de değildim ama iştik ele :)yavvvv benim hikayeyi sana nasıl ulaştıracam yayınlamadan önce sana okitim diyorum

    YanıtlaSil
  3. mail at canım, mail adresim vardır sende. yoksa da buyrunuz: hikaruivy@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. tamamdır bir terslik olmazsa mailinde görürsün

    YanıtlaSil