Sayfalar

17 Mart 2013 Pazar

2. Bölüm ''NEDENLER, NİÇİNLER?''

''O  bitişlerin ve elbette yeni başlangıçların akışında aynı şeyleri defalarca yaşamama rağmen neden hala aynı yaşamsal hataları yapıyorum ki ?'' dedi kendi kendine. Öğle arasından sonra derse girmek yerine o çok sevdiği tepeye gitti yine.Ve yine her  zaman ki gibi kendi içine dalıp gitti.Kendine pek çok soru sordu yine... Neden zaaflarına yeniliyordu? Neden tersini söylediği halde içinde hep olumsuz olanı barındırıyordu? Kendisine ve yaşamına karşı neden cesur değildi? Neden kendinden,ailesinden ve çevresinden uzaklaşıyordu? Neden aynadaki yansımaya giderek daha az sevgi ve saygı duyuyordu? Neden her seferinde başladığı noktaya geri dönüyordu? Neden alınması gereken kararları sürekli erteliyordu? Mutluluğunu artıracak bir çok yol ve sebep varken,neden hesabını bitiremiyordu içindekilerin? Elbette bunca soruya bulduğu yanıtlar da vardı.Kimini yeni yeni fark ediyordu, kiminiyse zaten biliyordu.Özetle hayatın iniş çıkışlarıydı işte... Hayatı zifiri karanlıkta tıpkı bir kör gibi el yordamıyla tanımaya çalıştığını düşünüyordu.
Orada oturmuş kendi kendini sorgularken zamanın nasıl geçtiğini fark etmedi.Ta ki çıkış saati gelene dek.
Sandalyenin çekilmesiyle irkildi. Karşısındaki yüzü görünce gülümsedi.Oysa kaşlarını çattı:
-Nerdesin sen? dedi kızgın bir sesle. Yine derse girmedin.Delirdin mi sen?
-Tamam uzatma işte. Nerde olduğumu da biliyorsun.Neyin  sorgusu şimdi bu? Komserim valla onu ben öldürmedim,dedi gülerek.
-Hadi hadi acele et. Daha alışverişe gideceğiz,dedi Asel.
-Önce eve,üstümüzü değiştireceğiz.Sonra da  AVM'ler beklesin bizi,diye karşılık verdi.Erva sahte bir neşeyle.Yürürlerken iç sesi devam ediyordu konuşmaya: '' Biliyorum ki bambaşka hallere giriyor duygular.Bir zamanlar uğruna ölürüm sandığım kişiler,önemler,olaylar, utançlar başka bir şeye dönüşüyor. Eee, unutmak üzerine kurulu insan  sistemi. Kelimeler çok keskin, çok  acıtır ve kan döker. Ben de herkes gibi cesur bir savaşçı olup kan gölüne çevirebilirim ortalığı...Ama biraz susmak gerektiğini anladım. Ne de olsa yaralı insan tehlikelidir.''

6 yorum:

  1. Geliyorum gidiyorum yeni yazı yok. Nerelerdesin acaba? :) Yorum yapmaya pek fırsat bulamıyorum da hikayenin devamını bekleyenler var. ^^

    YanıtlaSil
  2. sormmmmmmaaaaaaaaa bende çok istiyorum ama ama girmem greken bir dünya sınav var hala daha onlarla uğraşıyorum sınavlar bitince ortama tekrar döneceğim inşallah

    YanıtlaSil
  3. sınavlar nasıl gidiyor? :) Bu arada sınavlar ne sınavı? (ve evet yorum kısmını muhabbet etmek için kullanıyorum :) )

    YanıtlaSil
  4. ohoooooooooooo hangisini saysam ki kpss kpds üds ales arapça -italyanca kursları denklik sınavları uzmanlık vs. :D ömrümmm sınavlarla geçiyorrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin :) Saygılar :D
      Ben de kpssye gireyim dedim kitapları aldım öyle duruyor kenarda :D Ales'i atlattım çok şükür geçerliliği bitmeden kullansam iyi :)

      Sil
  5. ales neyse ne de şu üdssss ömür törpüsü mübarek :D

    YanıtlaSil