Sayfalar

17 Mart 2013 Pazar

OYUNCULAR -2

Evet yeni oyuncularla, yeni  bir bölümle karşınızdayım. Bayan oyuncularla pek aram olmadığından ilk hamlede  aklıma gelen isimlere bu rolleri verdim.Uyar uymaz keşke bu değil de şu olsaymış dediğiniz olursa da kişiyi kafanızda değiştirir öyle okursunuz.



Esas kızımız Hazal Kaya.Rolün hakkından gelip gelemeyeceğinden emin değilim.Tek diyebileceğim O'na  hikayede vermiş olduğum ismin çok özel bir anlamı olduğudur.Hikayedeki adı ''Erva Yılmaz''.Rahmetli kızımın( esasında yeğenim olur kendileri.  Ablamın kızı ancak kendi kızım olsaydı herhalde yine  bu kadar severdim  Ebesi  ben olduğumdan ''kızım'' diyerek sevme hakkını kendimde bulabiliyordum..)Sizlerden ricam 2.bölümü okuduktan sonra Ervamın  ruhuna da bir fatiha okumanız.



Esas kızımızın kankası olma şerefini de  Fahriye Evcen'e verdik.Adı '' Asel  Gürsel '' Benim için Asel adı da çok önemli.Acıyı veren Allah sabredince meyvesini de tatlı veriyor.Allah nasip ederse Haziran'ın başında bir kızımız daha olacak inşallah.Haliyle bir isim telaşı hüküm sürmekte.Ben bebeğin adının   Asel olmasını istiyorum. Erva farsça bal ırmağı anlamına geliyor, Asel ise  arapça bal demek.Öbürü bal ırmağıydı bu da bal olsun diyorum kendimce.Bebeğimize düşünülen isimler Ceylin, Zeylin,  Ahilla, Asel, Afra ve Nurbanu :D İsimler yarışıyor bakalım hangisi birinci gelecek? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder