Sayfalar

5 Mart 2013 Salı

OYUNCULAR

Evet millet ne zamandır hikaye yazacağım ha bugün ha yarın bloga koyacağım diye diye bugünlere  geldik :)  Bir türlü evdeki hesap çarşıyı tutmadı.Beklettiğim için ''mi an hae yo''Geç olsun, güç olmasın diyerek oyuncularımı tanıtmaya geçiyorum.Bu arada hikayedeki kişiler eklendikçe yeri gelince tanıtılacaktır. Öyle hepsini peşin peşin sayıp dökmeyeceğim taksit taksit olacak :) Laf salatasını kesip çorbaya geçiyorum.


Aha da esas oğlanımız Joo Ji Hoon .Kendileri ilk göz ağrım olup hikayedeki karakterime en iyi onun duracağını düşündüm.Gerektiğinde bir buzul kadar soğuk veya bir çölden de daha sıcak olabiliyor.Hikayede kendileri ''LEE SHİN'' olarak geçmektedir.


Evvet  gözde aktörlerimizden İl Woo'yu bu hikayeye almasaydık çok ayıp etmiş olurduk. Hikayedeki konumu : '' esas oğlumuzun kankası, can dostu'' Burada kendine ''PARK SANG MİN'' adını yakıştırdım.


Eeee yani bizde de taş gibi adamlar var. (Mehmet'im hala ilk günkü gibisin :) ağzım mı sulandı ne ?)Onlara da hikayemizde yer vermemek olmaz değil mi? Kendileri felsefe öğretmeni olup hikayemizde ''FATİH'' adını almış bulunmaktadır. Bu rolü ona verdiğimde nasıl da havalara uçtu bir bilseniz :)


 Hoş bir kızcağız Nam Gyu Ri. .Ufacık olsa da bu bölümde o da yer almaktadır. Adı '' KİM HAE WOO''

 Hatırlatma :Şimdilik bu kadar yeni kişiler yeri geldikçe tanıtılacaktır.

4 yorum:

  1. Hikayen hayırlı olsun canım. :) Ne kadar sıklıkla yazmayı planlıyorsun? Kaç bölüm olacak?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Arayı fazla açmayı düşünmüyorum ama ilham perilerimin ne kadar sıklıkla beni ziyaret edeceğini bilmiyorum.Şaka bir yana ders çalışmaktan fırsat buldukça yazacağım.Henüz bölüm sayısını netleştirmiş değilim .Tek söyleyebileceğim şey hiç beklemediğiniz bir konu olduğu ;)

    YanıtlaSil
  3. Benim aklimda bir kac sey var ve yanildigimi sanmiyorum :p

    YanıtlaSil
  4. hımmmmmmmmmmmmmm neymiş bakalım aklındakiler :D Yanılmadıkların neymiş merak ettim. Bakarsın aklındakiler aklımdakilere yön verir baştan çizerim hikayeyi :)

    YanıtlaSil